COVID-19 | Koranavirüs Önlemleri

Sıkça Sorulan Sorular

Premium Teknik Servis

İstanbul'un En
Teknik Servisi

Çok Tercih Edilen Teknik Servisi

Güvenilir Teknik Servisi

Donanımlı Onarım Laboratuvarı

Neden TKA Bilişim?

Hizmetler

Yerinde Bilgisayar Hizmeti Nedir?

Zamanın hızlı akması ve insanların teknik servislere bilgisayarını getirmek için yeterli zamana sahip olmaması, yerinde bilgisayar hizmetini zorunlu kılmıştır. En hafifi bile 1 kg’dan fazla bir ağırlığa sahip olan bilgisayarların taşınması son derece zahmetlidir. Bir de çok sayıda bilgisayarınız varsa, teknik servise çok sayıda bilgisayarı taşımak yüksek maliyetlere ve bilgisayarların daha fazla arızalanmasına yol açar. Özellikle masaüstü bilgisayarların daha ağır yapıda olması, bu bilgisayarlar için yerinde bilgisayar hizmetini daha cazip kılar.

Hijyen ve sağlık endişesi nedeniyle, evinden ve iş yerinden çıkmak istemeyenler için de bu hizmet ideal bir seçimdir.

Bu noktada hayatınızı kolaylaştırmak, işlerinizin yarıda kalmasını önlemek ve maliyetlerinizi azaltmak için TKA Bilişim olarak sizlere yerinde bilgisayar hizmeti sunmaktayız.

Yerinde bilgisayar hizmeti, bilgisayarın bulunduğu yere profesyonel ekip arkadaşlarımızın gelerek, gerekli bakım ve onarım işlemlerini gerçekleştirmesidir.

Profesyonel teknik servis elemanlarımız, bilgisayarınızda bulunan sorunu 12 adımlı bir testten geçirerek inceler. Bu sayede, sorunun neden kaynaklandığı ya da farklı bir sorun olup olmadığı anlaşılır. Yerinde bilgisayar hizmeti ile çözülemeyecek bir sorun varsa, bilgisayarınız teknik servis merkezimize götürülür.

Yerinde Bilgisayar Hizmeti Hangi İlçelerde Mevcut?

İstanbul’un bütün ilçelerinde yerinde bilgisayar hizmetinden yararlanabilirsiniz.

Yerinde Bilgisayar Hizmeti Kimler İçin Uygun?

Küçük ve büyük şirketler, öğrenciler, home ofis çalışanlar, okullar, muhasebe büroları… Kısacası dileyen her müşterimiz, bu hizmetten yararlanma hakkına sahiptir. İstanbul’da yabancı iseniz ve teknik servise nasıl ulaşacağınızı bilmiyorsanız; bir toplantı ya da sunum öncesi aniden bilgisayarınızda sorun oluştuysa, yerinde bilgisayar hizmeti almak sizin için hayat kurtarıcı olabilir.

Öğrencilerin tez savunmaları öncesinde, kobilerde tüm bilgisayarlara etki eden bir virüs olması halinde ya da sürekli kullandığınız bir bilgisayar hata verdiğinde profesyonel ekip arkadaşlarımız olayı yerinde inceleyerek, çözüme kavuşturur.

Yerinde Bilgisayar Hizmeti İçin Randevu Gerekiyor mu?

Yoğun bir çalışma temposuna sahip bir firma olmamızdan dolayı, her hizmetimizde olduğu gibi bu hizmetimizde de randevulu çalışmaktayız. Yerinde bilgisayar hizmeti için iletişim numaralarımızdan bize ulaşabilirsiniz. Telefonla iletişim sırasında, sizden gerekli bilgiler alınarak, arıza kaydı oluşturulur. Arıza hakkında alınan detaylı bilgilere göre, personelimiz yanında bulundurması gereken malzemeleri hazırlar. Hem personelimize hem de müşterimize uygun bir gün ve saat belirlenerek randevu oluşturulur. Randevu saatinde personelimiz verilen adrese gelerek, gerekli işlemleri yapar.

İstanbul Dışında da Hizmet Alınabilir mi?

İstanbul dışında bulunan bölgelerde de firmamızın sunduğu hizmetlerden yararlanabilirsiniz. Bilgisayarınızı ücretsiz kargo ile bize göndermeniz halinde, gerekli bakım ve onarım işlemlerini yapmaktayız. Bunun için yapmanız gereken öncelikle arıza kaydı oluşturmaktır. Kayıt etiketinizi gönderinizin üzerine yapıştırarak, postaneye teslim etmeniz halinde ücretsiz kargo avantajından yararlanabilirsiniz.

Bakım / Onarım / Servis

Arıza Tespiti Ücretli mi?

Sizden arıza tespiti için herhangi bir ücret alınmaz. Arıza tespiti sırasında, bilgisayarda sizin belirttiğiniz dışında bir sorun olup olmadığı tespit edilip sonrasında 12 aşamalı bir kontrol gerçekleştirilir. Kontrol sırasında yeni tespit edilen sorunlar ve bu sorunların çözümü için gereken ücret size muhakkak bildirilir. Bu sayede, haberiniz olmadan yapılacak bir değişim nedeniyle sürpriz bir ücretle karşılaşmazsınız

Ürünü Tamir Edilemezse Yine de Ücret Alınıyor mu?

Bilgisayarlarınızda bulunan sorunun tamir edilemeyecek boyutlarda olması ya da farklı nedenlerle; herhangi bir bakım, onarım ya da parça değişimi gerçekleştirilmediği takdirde sizden ücret talep edilmez.

Hangi Marka Bilgisayarlar Tamir Ediliyor?

Servisimizde her marka bilgisayar tamiri yapılmaktadır.

Apple Marka Bilgisayarlar İçin de Tamir Hizmeti Var mı?

Apple marka bilgisayarların tamiri, diğer markalara göre daha fazla uzmanlık gerektirir. Servisimizde görev yapan deneyimli Apple uzmanlarımız, bu özel bilgisayarların özel ihtiyaçlarını çok iyi bilir. Bu sayede, Apple marka bilgisayarınızı kısa süre içerisinde tekrar kullanmaya başlayabilir ve tamir hizmetimizden rahatlıkla faydalanabilirsiniz.

Tamir Edilen Ürün Ne Kadar Sürede Teslim Edilir?

Titizlikle yürüttüğümüz tamir işlemlerimizi en kısa sürede sonuçlandırmaktayız. Tamir işlemleri 1 iş günü içerisinde tamamlanır. Bu sayede, işlerinizde herhangi bir aksama meydana gelmez. Parça değişimi durumunda işlemlerin ne kadar süreceği ile ilgili gerekli bilgilendirme size yetkili personellerimiz tarafından yapılmaktadır. İstanbul dışı teslimatlarda kargo firmalarına bağlı olarak, teslimat tarihleri değişkenlik gösterebilir.

Ödeme İşlemi Nasıl Yapılır?

Ödeme işlemlerinizi genel merkezimizden ya da şubemizden yapabileceğiniz gibi sayfamızda yer alan hesap numaralarından da yapabilirsiniz.

Garantiler

Tamir Garantisi Var mı?

Uzman teknik ekibimiz tarafından yapılan tüm işlemler garanti kapsamındadır.

Garanti Süresi Ne Kadar?

Bilgisayarınızda yapılan tamir işlemleri, 3 ay garanti kapsamında olduğu için bu süre boyunca koşulsuz servis hizmeti alabilirsiniz. Herhangi bir parça değişimi gerçekleştirilmesi halinde garanti süresi 24 ay olarak uygulanır.

Garanti Koşulları Nelerdir?

İşlemlerin sonunda cihazınızın arka bölümüne bandrol yapıştırılır. Size garanti belgesi sunulur. Tamir işlemleri sona erdiğinde cihazınız gereken kontrollerden geçirilerek, size sağlam bir şekilde teslim edilir. Teslimat sırasında cihaz tamir edilmiş ya da parça değişimi gerçekleştirilmiş ise “cihazı sağlam aldım.” yazarak, servis sırasında yapılan işlemlere ilişkin tutulan raporu imzalamanız gerekmektedir.

Garanti kapsamı, sadece yapılan işlem ve değiştirilen parça için geçerlidir. Farklı bir arıza oluşması halinde yapılacak işlem garanti kapsamında değerlendirilmez.

Teknik Servisteki Cihazınızın Durumunu Öğrenin
cihaz sorgula
GSM Numaranız ve Servis Form Numaranız
ile Onarım Sürecine Müdahil Olun.
cihaz sorgula
cihaz sorgula
Tüm Türkiye'den gönderim sağla
cihaz sorgula
Kargo formumuzu doldurulduktan sonra geçen
tüm kargo sürecinde sms ile bilgilendirilmektesiniz.
cihaz sorgula
kargo gönder
En Başa Dön